HTML

kert a homokon

Kertészkedésről, növényekről érdekességek, gyógynövényekről, a vízhiányos területen hasznosítható növényekről

Friss topikok

Vége a málnaszezonnak :)

2014.07.12. 07:23 cat a

Viszont már itt a dinnye szezonja, bár azt vennem kell :)

A málnával augusztusig nincs semmi dolgom, akkor azonban meg kell metszenem, hogy a következő évben bőséges termést hozzon. Tavalyelőtt nem tudtam időben megcsinálni, következő tavasszal jutottam oda hozzá, mert kicsik voltak a gyerekek, a málnatermés is kicsi lett tavaly :P Az idén viszont még turmixot is tudtam csinálni belőle, mert erőre kaptak és tavaly időben metszettem+ elültettem a gyökérhajtásokat máshova, hogy ne vegye birtokba a kertet, azoktól jövőre várok jobb termést, az idén még csak pár szem volt rajtuk.

De sok hajtás van az idén is, már eldöntöttem, hova csinálok málnaültetvényt az évek alatt. Eddig a terv az erdő volt, de a kerítés mellett nem fér oda a traktor =széles üres csík tarackkal amit nem művelünk, tökéletes helye lesz ott, napot is kap eleget, mert nyugati fekvésű helye lesz,időben lesz rajta termés, ha ott megfogja :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kertahomokon.blog.hu/api/trackback/id/tr426501995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása