HTML

kert a homokon

Kertészkedésről, növényekről érdekességek, gyógynövényekről, a vízhiányos területen hasznosítható növényekről

Friss topikok

Felszedtem a hagymát..

2014.07.08. 08:56 cat a

Tegnap délután a párom segítségével, meg a gerillakrumplit (by Vakmacska), mert kezdett elveszni a szára, illetve túl sok vizet kapott, mert a locsoló miatt, ugyanis oda volt beállítva, hogy kapjon vizet a többi növény is. A szokott fél kilónyi mennyiséget duggattam el a tavasszal, az olyan két sor nálam :) Ebből pedig megvan az őszi-téli hagyma mennyiségem, amennyiben jól sikerül, ha pedig nem sikerül, akkor szinte mindegy, hogy mennyit duggatok.

A tavalyiból még most is van, de már kidobásra van ítélve az a pár darab+ 2-3 hete még anyámnak is vittem belőle, akkor még jobb állapotban volt. Ebből a mennyiségből kb. 7kg hagymám  szokott lenni, az egyik szezontól a másikig nekünk elég is.

Sokáig kínlódtam a hagymaléggyel, kukacosodással, de végül is nekem bejött az összepárosítás a fokhagymával, illetve a lehamuzás szántás előtt, és nincs gondom egy jó pár éve

Szólj hozzá!

Címkék: kertészkedés veteményes Zöldségek

A bejegyzés trackback címe:

https://kertahomokon.blog.hu/api/trackback/id/tr456463099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása